20120513

Igår blev min kära mor ett år äldre, vilket såklart firades med tårta och en hel del paket i v-by både fredag och lördag.

Som bonus fick jag hälsa på min brudklänning som hänger i sitt fodral och bara väntar på att det ska bli den 14e juli (eller är det kanske jag som väntar och längtar mest?). För ja, gott folk den 14e juli ska jag ta steget från att vara fröken Lundgren till att bli fru Rönnholm!
Vi tycker det ska bli jätte spännande och roligt. För tillfället känner jag mig lite som en bridezilla och har panik över allt som ska göras och har inte hunnit bli nervös ännu. Men nu känns det som om vi faktiskt börjar få kontroll på läget tack och lov så jag kan tänka mig att pirret snart börjar komma. För det är trots allt bara två månader (och en dag) kvar till den stora dagen. ÅH, vad jag är lycklig! : )


/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0