20120502

Ja, det var ett år sedan sist. Ändå verkar det fortfarande finnas några tappra själar som försöker uppdatera sig till ett inlägg. Tänkte därför att jag kanske kan ge det här med bloggen ett försök till, nu händer det ju faktiskt lite intressanta saker i mitt liv!

Först och främst har vi fått tillökning i familjen. Världens finaste  Zacko föddes den 18e oktober 2011 och fick flytta in hos oss i början av december. En svarthårig, fyrbent bäbis. Växer så det knakar gör han och utvecklas som bara tusan.

























Så här liten, söt och underbar såg han ut dagen vi hämtade honom. Idag skulle jag gissa på att han är fem gånger större, men fortfarande lika söt.

Vi skulle inte ha någon hund innan vi hade hus, barn stora nog och hjälpa till och framförallt skulle det vara sommar. Men vi kunde inte låta bli att åka och hälsa på Zacko och hans syskon när vi såg honom på blocket, och ja, se hur det gick! Mitt i kalla vintern, på andra våningen i ett hyreshus bara vi två. Tur hade vi i alla fall, då vi nog har hittat den snällaste och goaste valpen någonsin.
Han har aldrig velat ut på natten, sover minst 12 per natt och har inte varit något större problem när det gäller rumsrenhet egentligen. Aldrig trodde jag att en hund kunde tillföra så mycket till livet. Man blir glad bara av att titta på honom!  

// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0