110222

Sitter och håller på att bli knäpp på vårt internet! Vi betalar flera hundra i månaden och då krånglar det mest hela tiden ändå. För tillfället får jag bara in ca 0.14 Mbit/sek, fast vi betalar för 3 Mbit/sek... Så bra har det aldrig någonsin varit, tror knappt vi varit uppe i två. Och då har vi ändå fått en antenn (gratis) för att få det att bli bättre, då det inte är vårt fel. Jag menar, det hade ju varit lättare ifall vi använder upp allt internet snabbt och att det sen blir segt på grund av det, då hade det bara varit att uppgradera. Dock går det hela tiden upp och ner och enligt Net1 har vi heller aldrig använt upp kvoten då vi ringt dit.
Blogg.se går bra så länge jag klarat av att logga in. Men att läsa andras bloggar fungerar inte, spotify fungerar inte och skolans hemsida är det inte ens lönt att prata om!
Mitt på dagen fungerar det oftast hur bra som helst för att sen fram emot eftermiddan/kvällen bli dåligt igen. Och det är en skyddad anslutning, så ingen annan sitter på det heller nu. (För det fungerar inte alls för mig om Fredrik också är inne på internet på sin dator.)
Åhh, blir sååå less!

Menmen, får helt enkelt göra något annat än att plugga. Dammsuga kanske? Ska i alla fall iväg och träna om ett tag, då har jag något att göra ikväll i alla fall.

Nej, nu ska jag kämpa vidare med internet och sen plocka fram snabeldraken.

Puss&kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0