110216

Idag är en betydligt bättre dag.
Visserligen kan vi fortfarande inte koka kaffe och det är fortfarande kallt ute. Dock har jag lyckats lagat datorn, fått samtalet som ledde till arbetsintervju och imorgonbitti är det helg för Fredrik.
Det är bara det att jag är så gaaaaalet trött idag. Ställde inte klockan imorse för att jag tänkte sova ut, vaknade 8 och var helt pigg. Där efter 11 var jag inte speciellt pigg längre och snart somnar jag där jag sitter, men men. Bara att bita ihop, sätta sig på bussen och pallra sig till bodycombaten. Förhoppningsvis lyckas jag hålla mig vaken!
SEN kan jag åka hem och sova, wihoo!

Tycker att framtiden ser allmänt ljus ut för tillfället. Bara hoppas på att det håller i sig och att allt går lika bra som tänkt! Det skulle faktiskt vara vääääldigt skönt om allt gick bra för en gångs skull, med tanke på allt som hänt under 2010. Tycker 2011 kan bli mitt (och Fredriks) år.

Nej, nu är det dags att göra sig i ordning och springa till bussen!

Puss&kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0