110214

Glad alla hjärtansdag på er!

Inte för att jag på något sätt kan säga att det är en glad dag idag. Det är kallt ute och precis allt jävlas idag tror jag. Har lust att bara dra täcket över huvudet och stanna där.
Det började med att Fredrik fick en massa strul på jobbet och fick börja dagen betydligt tidigare än han brukar. Han råkar skvätta kaffe på mig så jag bränner mig, precis innan vi inser att vår perkulator är helt sönder. Wihoo (ännu en till utgift)!
Jag väntar på ett samtal som jag skulle få nu på förmiddagen, som ännu inte kommit. Ännu mer wihoo. Men pricken på i:et måste ändå vara att min dator har börjat jävlas igen med att stänga av sig titt som tätt och tjuter som bara den efteråt tills man drar ur batteriet. Vilket förstås ledde till att min hemtenta, som jag äntligen påbörjat, försvann på grund av att jag dumt nog inte hunnit spara än. Första gången den la av sparade datorn automatisk så jag kunde andas ut, men innan jag han göra annat än få upp dokumentet stängde datorn självklart av sig igen. Och nu är allting helt borta... WIHOO!
Börjar bli dags för en ny dator, men med allt sm pågår för tillfället har jag inte riktigt 10.000 att lägga ut och jag skulle behöva en mac då allt är sparat i mac och alla program är för mac.

Nu fattas bara att jag bryter en arm på gymmet, att Fredrik kör av vägen och att bussen går sönder på hemvägen eller något.
Jag har förresten också totalt glömt bort alla hjärtansdag och inte skickat ut ett enda kort eller köpt present till något.

Enda positiva med den här dagen har varit att Fredrik gick hem sin FA-skattsedel/registeringsbevis på posten imorse. Med andra ord blev han beviljat F-skatt och är nu officiellt egen företagare.


Nej, nu ska jag försöka göra om tentan igen. Blä!
Hoppas ni har en bättre dag än mig.
Puss&kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0