110209

Jisses vad tiden springer iväg fort!
Tyckte det var nyss jag skrev, men nej,  det var över en månad sedan. Har haft fullt upp med en massa tentor och inlämningsuppgifter, som tack och lov allihopa blivit godkända (något jag bara drömde om).

Och nu sitter jag där igen, haha. Dags för att skriva en hemtenta på nuvarande delkursen. Lättare sagt än gjort säger jag bara. Ingen verkar veta vad det är vi egentligen ska skriva... Mer än att vi ska skriva om den logiska precisionen mellan ontologi, epistemologi och metodologi i två artiklar vi diskuterat. På max tre sidor!! (????)
Tur för mig att det är 11 dagar kvar innan inlämning, men paniken kommer ändå krypandes.
Jaja, det löser sig väl så småning om.

Annars får vi nog besök av Christoffer i helgen. (Ännu ett exempel på att tiden går alldeles för fort, "lilleman" blir 7 år i år och är alltså inte så liten längre...) Ska bli väldigt kul, inte så ofta man får rå om honom helt själv.


Nej, nu ska jag försöka gå någon ordning på tentan innan jag ska väcka Fredrik och sticka iväg på träning.
Puss&kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0