29 mars

Godmorgon!
Eller ja, jag vet att det egentligen är goddag, men här har vi ingen bra dygnsrytmn inte!
Nu har jag i alla fall precis släppt iväg sambon till jobbet, för ja, idag skrev jag under papprena på godkännandet av min adressändring. Så nu bor jag officiellt inte hemma längre!

Igår eftermiddag lämnade jag "tillbaka" Christoffer till föräldrarna och sedan blev det middag hos oss med svärfar och efter det Johan Falk på tvn. Mysigt mysigt!

Förkylningen håller på att släppa, men än har jag fortfarande ont i huvud, hals och näsa. På det har mensverken börja göra sig tillkänna också, jippie! (eller hur var det nu?)
Borde plugga lite mer tyska egentligen, men det får vänta för nu blir det Sex and the city på tv istället. Sen måste jag gå på konsum och köpa toalettpapper.
Skulle ta fram mer och vi märkte till vår förvåning att de två förpackningar vi hade är spårlöst försvunna, finns ingenstans och oss veteligen så är de inte använda heller... Skumt.. Menmen, sånt är livet antar jag.

Nej, nu ska jag värma vetekudden och tycka synd om mig själv.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Hoppsan ... tror att du behöver uppdatera dig omvilken månad det är !! :)

2010-03-30 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0