27 mars

Goddag!
Idag är nog första helgen på väldigt länge som jag varit uppe redan klockan 8 på.. Kanske tur att jag börjar vända tillbaka dygnet ändå, vad vet jag.
Vårt tidiga uppvak beror i alla fall på att kusin Christoffer är här på besök. Hämtade honom på dagis igår eftermiddag och ska återlämna honom runt middagstid imorgon. Trevligt trevligt!

Igårkväll blev det inte så mycket gjort, tittade på när Fredrik fixade med bilen, handlade och lagade inbakad fläskfilé med pommes och bearnaissås. Sen åkte Fredrik iväg och jag och Christoffer gjorde en väldigt tidig kväll.

Idag är det inte det bästa vädret och jag är inte den allra piggaste, så dagen har mest erbjudit barnkanalen, frukost och "Pelle Svanslös och den stora sKATTjakten" nu senaste. Just nu är det "Robin Hood" som gäller.

Själv ska jag gå och se om jag kan fixa ihop någon lunch.

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0