30 juli

Hejsan!

Hänt mycket sen sist.. Väldigt myckert. Vet inte riktigt var jag ska börja egentligen.

Kan börja med att studenten är bortgjord, vilket är väldigt skönt! Fast nog känns det lite konstigt att jag inte ska gå i Minervas korridorer något mer.

Sommaren kom och den 23e juni lika så. Vår förlovningsdag. Enkel men underbar. Förlovning ute vid havet, solen sken och himlen var blå. Lunch hemma hos svärmor. Även resten av kvällen spenderades med henne. Förlovningsmiddag blev det på McDonalds, lite komiskt och inte planerat.

Sedan kom husvagnssemestern. Först till Junsele för att fira midsommar med moster&morbror. Hem till mamma&pappa för en natt. Till Angsjöns camping för en annan. Till stugan i en vecka.

Intag på universitetet. Strök sjukgymnast. Kom in på pedagogik A&B på distans, "Funktionshinder och handikapp - individuella och sociala perspektiv" och "Funktionshinder och handikapp - katigorisering och bemästring" på distans även de.

En helg spenderades hos mormor&morfar. Veckan skulle spenderas i Vännäs med familj&släkt.
Istället fick jag ett telefonsamtal på lördagen som berättade att jag fått jobb. Jag började redan på måndagen. Personlig assisten får jag numera kalla mig.

Hjälpa mamma på bänkskytte SM och umgås med Lise-Marie har jag hunnit under några lediga dagar.

Köpa en blå Volvo 240 gjorde vi idag. Välbehövligt med två bilar som går. Den tredje vill inte riktigt som Fredrik vill.

Och där står jag väl nu i princip.

Trivs på jobbet, tänker studera på distans samtidigt och ändå hinna med resten av livet tillsammans med min Fredrik.

Förhoppningsvis fungerar det jätte bra.
Men det kan bara framtiden utvisa!

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Rosie

Härligt med en update Malin! Det låter som att du har det alla tiders. Lycka till med allt här framöver!

Kram

2010-07-30 @ 12:18:52
Postat av: Lena

Tänk vad livet leker för dig! Synd bara att det hann bli inbrott i bilen innan ni hade haft den i 1 dygn!!

2010-07-30 @ 20:52:25
URL: http://vinmatolat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0