24 februari

Usch och fy vad kallt det är ute nu för tiden! Börjar längta riktigt mycket efter sommaren nu, för -36 är inget jag hoppar av glädje av. Ett plus tecken istället för ett minus framför hade ju hellre varit att föredra.
Men man får väl se det positivt ändå.

Imorgon eftermiddag åker vi i alla fall ner till stockholm och sedan tar vi färjan över till Gotland på fredag förmiddag. Där ska Fredrik hämta en ny bil, den gamla gick nämligen sönder i lördags. Sen ska vi passa på att mysa på hotell i Visby över natten för att tidigt på lördagmorgon bege oss hemåt med bil. Blir lite som en mini-semester.

Hinner vi så har vi funderat att svänga in en sväng i Stockholm och träffa Ida en stund. Fredrik och Ida har ännu inte träffat varandra, så det vore rätt kul om dom kunde få göra det snart.
Annars åker jag ju ner till Stockholm nästa onsdag, så då får jag träffa Ida ändå.

Nej, nu måste jag faktiskt laga mat, diska och byta i kaninburen.
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0