21 December

Hej!

Här har det sannerligen varit dött väldigt länge. Egentligen är det nog inte lönt att lova att jag ska bättra mig, för det lär nog inte hända. Jag tänker hela tiden på att jag har massor att skriva om på bloggen, men det slutar alltid i att jag glömmer bort det ändå. Ja ja, så är livet.

För mig ser livet lite annorlunda ut än sen sist. Det fungerade inte riktigt på jobbet, arbetstiderna var ohållbara både med tanke på min och Fredriks relation och med mina studier. Fick helt enkelt lösa det med att ta studielån och studera på heltid. Så här i slutet på första terminen måste jag säga att det nog är det bästa jag har gjort, för att studera på 150% och samtidigt jobba hade aldrig fungerat. Tyvärr.
Dock går det alltid fler tåg så jag sörjer inte.

Just nu har jag och Fredrik massor av framtidsplaner, spännande och otroligt roliga. Nu får vi bara hoppas på att allt går i lås också. Men det är jag rätt säker på att allt gör, i sinom tid så.

Mitt i allt julstök är jag i alla fall dyngförkyld. Fredrik också fast hans verkar ha gått över, peppar peppar. Kan det vara min kära mor som smittat oss måntro? Vi i sin tur har smittat ner flera av våra kompisar, hihi.
Men till i morgon MÅSTE jag vara frisk, oavsett vad min kropp tycker. För då kommer det fyra stycken hit för att göra naglar, plus att vi har äran att vara hundvakt såhär över jul. Känns som att kroppen inte har något annat val än att bli frisk då, annars lär det bli väldigt tungt. Annars lär nog nagelrengöringen rensa luftrören, jag vette tusan vad det är för något, skulle gissa på något acetonliknande. Luktar stark som tusan och man får verkligen passa sig för att ha näsan allt för nära.
Nej, nu måste jag nog gå och ställa i ordning allting inför imorgon. Redan klockan tio kommer den första, huah! Jag som är van att vända dygnet lite fööör mycket.

Puss&kram!

(Så fort jag har lokaliserat den saknade kamerasladden ska jag ladda upp bilder, tills dess får ni hålla tillgodo utan bilder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0