16 april

Nu känns det verkligen att studenten är nära!
Har hämtat ut studentmössan och balbiljett är kirrad.. Snart dax för projektinlämning och solen har börjat titta fram.
Life is great! <3

Just nu håller jag på att tvätta som en galning och ska snart börja laga lite mat och göra matlådor så det finns till Fredrik i veckan. Lagar ju sällan så mycket mat på veckorna eftersom jag ändå är själv.
Ska väcka honom kring 14.30 och sen tror jag vi skulle spendera fredagkvällen i garaget, byta däck på bilen och göra nya jängor på några bultar. Byta däck kan jag, men tydligen ska jag lära mig att göra jängor också. Kanske får man användning för det någon dag också. ;P

I helgen räknas det med att motorn ska vara klar att sänkas ner i motorutrymmet igen, så framtiden ser ljus ut. Blir kanske finbil på balen ändå, haha! :)

Nej, nu ska jag ner till tvättstugan igen.
Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0