städa, städa, städa

Blää, jag brukar gilla att städa ibland faktiskt. Men idag var det verkligen inte en sån dag, tog jätte lång tid för mig att ens orka lyfta lite i all tvätt som låg på golvet.. Fast nu är det städat i alla fall, känns skönt.
Dock vill dessa hilma tyskaglosor inte fasnta i min hjärna, det går bara inte. Och jag som aldrig brukar ha problem med att lära mig glosor. Konstigt!

Aja, annars så har det inte hänt sådär jätte mycket idag. Har varit ute och övningskört med pappa, det gick sådär, var ingen bra kördag idag. Och jag är jätte nervös inför min körlektion på tisdag, känns nästan som att jag ska på uppkörning. Fast egentligen SKA det gå dåligt på tisdag tycker jag nästan, min första körlektion, det är inte tänkt att jag ska vara bäst!

Men så att alla vet, på tisdag klockan 11.00 får ni i Umeå passa er. Då är Malin ute på vägarna och övningskör! ;)

Ska lägga mig och sova nu.
Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Rosie

Nå, hur gick körlektionen nu då? :-)

2009-09-15 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0