090916

Godmorgon (förmiddag, kväll, what ever)!
Nu sitter jag som vanligt på skola och har håltimme, höhö. Egentligen borde jag läsa lite körkortsteori, men ska göra den om en stund, måste bara vila hjärnan lite grann..
Jaduu, körlektionen igår gick enligt min mening käpprätt åt helvete, lyckades dra till med flera motorstopp (något jag inte brukar få ofta) och allt jag är bra på gick inte alls. En ny bil, en disel och allt satt helt "fel".  Dock höll körläraren inte riktigt med mig, tur det kanske. ;)
Han sa att jag körde bra, men var för feg på gasen, haha! Menmen, det släpper säkert efter ett tag. Ska dit och köra imorgon och sen blir det 3 ggr/veckan framöver. Vilket innebär att jag kommer spendera 4 dagar i veckan på körskolan, haha, eftersom att jag har teori en gång i veckan. =P

Idag är det en lååång dag i alla fall, först skola 8.30 - 16.00 (min enda heldag) och sedan teori 16.30 - 19.00..
Varför måste allt vara på onsdagar? Jaja, det blir nog bra tillslut. Ska bli skönt att äntligen få göra teorin i alla fall. =)

Näe, nu ska jag ta och läsa lite i boken.
Lägger in en snabb bild så får ni ser hur mina nya naglar ser ut också!
Puss och kram! <3


Haha, ser ut som jag brutit handleden. Menmen, det får duga. x'D


Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Ja, om du skriver att jag översatte så :P

2009-09-22 @ 20:01:24
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0