090913

Hejsan! =)

Ja, i fredags åkte jag till Lise-Marie, aka min andra halva. Tanken var att jag egentligen skulle komma hem senare på kvällen, men ja, jag kom hem för en timme sedan ungefär^^
Det var så länge sen som vi umgicks, så vi hade helt enkelt för mycket att prata om. Så kan det gå, det roliga var att jag skulle dit av tre anledningar, hyra film, lima lösnagla och plocka ögonbryn. Det där med ögonbryn har vi fortfarande inte gjort, haha.
Vi hyrde en skräckfilm i alla fall Crazy Eights hette den, dålig var den. Inte alls läskig och ingen handling, slutde med att alla dog och det kom inte fram till någonting i filmen. Så, se inte den.

Idag måste jag städa mitt rum, plugga tyska och åka hem till farmor och duscha.

Så det är nog bäst att jag börjar.
Ha det bra så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0