090910

Hejsan!
Nu var det rätt länge sen jag skrev igen... Men för en gångs skull så har jag mina anledningar! =)

Helgen (torsdag - söndag) spenderade jag i undebara Stockholm tillsammans med världens bästa personer! Jag kunde tyvärr inte skriva något om det i bloggen, då det var en överraskning till Ida.
Och ja, man kan väl lugnt säga att hon blev överraskad. Haha! ;P
Jag ska självklart lägga upp bilder och filmer lite senare, men riktigt riktigt kul hade jag det i alla fall!

Fast när jag kom hem från Stockholm så åkte jag självklart på världens förkylning. Kämpade mig igenom måndagen och tisdagen i skolan, men när jag vaknade igår morse kring 6 så gick det bara inte att göra något annat än att lägga sig i sängen igen. Somnade på en gång och vaknade inte förrän byggarna åkte på lunch, kring 10.50..
Det betyder att jag var näst intill däckad, brukar ju vakna av att pappa öppnar skåpdörrarna. ;)


Idag börjar jag egentligen 13.30, men jag ska in till stan om en halvtimme ändå. Ska nämligen göra mina naglar, wihoo! Dom är jätte skabbiga just nu.
Men det är nog lika bra att jag inte tog sovmorgon idag, för då går det inte att gå på toa, nejnej, så det blir jobbigt. Haha.. Får stå ut ungefär en vecka till, sen blir det nog bara fin fint! =)


Just nu sitter jag i alla fall och äter frukost, med min fina hundkopp.. haha. ;P
För en gångs skull är jag faktiskt färdig med allt långt i förväg, men ni ska nog se att jag kommer på något sätt att nästan missa bussen på ändå.. ;)


Ha en bra dag, massor av pussar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0