090902

God morgon!
Sitter här på en av dessa dryga håltimmar, igen. Står ut endast med tanken på att det bara är den här terminen som jag faktiskt har kvar håltimmarna. Yeey!

Aja, har egentligen inte speciellt mycket att säga just nu, tänkte mest visa att jag faktiskt lever.
Eller jag kan säga att jag fick använda min halsduk för första gången den här hösten/vinter idag, jippie (?!). Kallt och hurveligt är det ute, och igår var det jätte varmt. Blir inte klok på vädret alltså.. menmen, klok är väl inte mitt mellannamn.
Nu ska jag ta tag i tyskaläxan, ha det bäst! <3



Tror jag fick fram mammas gener på bilden, är lite smyglik henne där.


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud du e verkligen lik din mamma där! :P

2009-09-02 @ 17:32:19
URL: http://lassusbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0