090901

Första september idag då.
Nu är det höst (trots den rådande högsommar värmen) och jag har konstanterat att jag har underbara vänner.
Jag har verkligen inte skrattat så mycket på lääänge som jag har gjort idag! Allt har varit roligt!
Det blir alldeles för mycket att skriva här, men det är tur att man har sånna här dagar ibland. Hade varit väldigt tråkigt annars! <3

Tog skolfoto (VÅRT SISTA!!) idag, faktiskt blev bilden, vad jag såg, helt okej. Både gruppbilden och porträttet. Bra julklapp i alla fall!

Nyss har jag sett Tomie Re-Birth, tredje filmen (av fyra) i en skräckfilms-serie om en tjej som är odödbar. Hittills är den den enda filmen som är värd att titta på, för den har handling. Dock måste man se dom första två för att fatta riktigt vad hon är för något. Hur dom kan klassas som "skräck" har jag ingen aning om, menmen.

Nu borde jag verkligen städa mitt rum, ser ut som någonting exploderat här inne sen iförrgår. Hade ju så fint. "/


Visst är det vackert på mitt rum just nu? ;)




Jag idag, mitt hår är rent och fint. Yeey! <3
(dock går det inte att ta seriösa kort på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0