090506

Vi sitter i ett grupprum och jag har en 3 kg historiebok, datorn, nycklar, mobil, vattenflaska, en laddare, och en tuggummipåse på bordet och dessutom en stor tung väska på golvet.
Jenny och Maria springer tar sina grejer och är påväg att springa iväg mot klassrummet, för lektionen börjar snart.

Jag: - Kan ingen hjälpa mig bära lite saker?
Maria stannar i dörröpningen och backar tillbaka
Maria: - Jo, det kan jag väl!
Hon tar tuggummipåsen och springer iväg igen, kvar står jag med nästan lika mycket att bära ändå.

Nämnde jag att jag har världens roligaste kompisar? 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha!! Fina kompisar du har ! Det här måste bli "veckans gnägg"! kram kram

2009-05-06 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0