090719

Det här med bloggen går ju verkligen bra, hmm.. Men jaja, nu ska jag skärpa mig för 785 gången tänkte jag. =P
Ska ladda kameran idag så att jag kan börja ta lite bilder och lägga in, det är ju inte så roligt att blogga utan bilder.

Just nu sitter jag ute på altanen med mamma, men jag funderar starkt på att gå in istället. För jag kan ju inte påstå att det är någon vidare värme här direkt....


Hur som helst slängde jag nyss iväg ett mejl på en dvärgkanin, dom är ju så otroligt (!!!) söta! 
Får se hur det blir, gäller ju bara att övertala mamma och pappa att jag ska få ta in den i huset.. Hm..



Nu ska jag ta och hitta på något, så att jag inte växer fast där jag sitter.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0