3/2

Idag är jag en riktig zombie.. ögonen svider och jag har snart ingen aning om vad jag gör. Vet bara att jag är sjukt trött.
Ändå har jag sovit lika mycket som jag alltid gör... aja, får ta och lägga mig ännu tidigare ikväll eller något. 
Tur att jag bara har två lektioner kvar idag, svenska och franska. På franskan ska vi ändå jobba självständigt så det är lugnt och svenskan brukar inte vara några problem.
Var nyss och gymmade och körde kondition en och en halv timme på gymmet, så lite piggare har jag väl ändå blivit än vad jag var imorse.

Skrev franska glosprov imorse också, tror det gick helt okej. Förutom att jag hade glömt att plugga på yrkena så dom förblev blanka.

Jag är så otroligt glad att solen äntligen börjat behaga att titta fram, då gör det nästan ingenting att det är kallt. Hatar verkligen vintern då det är mörkt då man åker och mörkt då man kommer hem.. och mulet då man går på lunch!
Nej, mer sol ska det va!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0