2/2

Jag fixar designen 311 gånger men jag skriver aldrig och nu har alla klagat på att jag inte skriver så jag har väl inget val antar jag. ;)

Allt knallar och går som vanligt med skolan och så, så inget nytt på den fronten.

Moster med familj kom hem bruna och fina från Thailand i torsdags.. eller okej, min numera morbror var inte brun, han var svart. Ärligt talat, jag kände nästan inte igen honom.. ska fixa bild på det, måste ses för att tros!

Träffade en kompis på bussen hem idag, vi sågs senast i somras och när vi gick i nian var vi med varandra hela tiden. Så de var riktigt kul, vi har en hel del att ta igen. 

Ja, annars har det inte hänt så mycket roligt. Och jag har fortfarande inte lagt upp bilderna från Rockbjörnen, gör det så snart jag kommer ihåg.

Puss!

Hittade några gamla bilder på datorn.
Jag och Desirée.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0