091202

Goddag!

Nu sitter jag på skolan och har precis pluggat färdigt mina tyskaglosor, så nu kan jag förhoppningsvis dom tills 14.50 också...

I eftermiddag, 18.10 rättare sagt, så landar våra franska vänner på Umeås flygplats. Ska bli väldigt spännande att få visa dom vad Umeå har att erbjuda (inte speciellt mycket för världen kanske, men trevligt blir det nog).
Det är alltså den klass som vi var och hälsade på i oktober som nu kommer hit. Dock stannar dom bara tills på måndag, så det är ett rätt tajt tidsschema, men det får lov att fungera!

Annars har dagen inget speciellt att erbjuda, så det får räcka sådär.


Puss!



Jag och Sophie, i Frankrike i oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0