091201

Hej!

Nu var det väldigt länge sen jag skrev sist, har inte riktigt kommit mig för att skriva, men ska försöka ändra på det nu.
Inte jag kan skylla på att det inte har hänt någonting heller, haha, för det har det verkligen!

Kan börja med att jag var i Frankrike i en vecka, helt underbart var det där. Längtar faktiskt tillbaka, får försöka komma mig iväg efter jul någon gång.

Sedan så blev jag en "stor" flicka den 18 november, så nu är man myndig med allt vad det innebär.
Och hunnit tagit körkortet har jag också gjort!

Jag vet att det är väldigt tråkigt med enbart text, så nu tänkte jag försöka ladda upp bilder från Frankrike till att börja med.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0