Projektstart

Faktiskt känns skolstarten relativt bra, förutom att jag har blivit förkyld.
Idag har vi fått jobba med projekten hela dagen, för mig och Jenny gick det riktigit bra. Vi har hunnit lägga upp projektplanen och hunnit prata med Umeå Kommun (som var intresserade, wihoo) så nu måste vi vänta på att dom ringer tillbaka, vilket skulle ta ett par dagar.
Känns som att det kommer bli helt super det här!

Nu är jag hemma springer jag runt i pyjamas och dricker thé med honung för halsen (ajaj!!). Imorgon har jag bara en lektion, vetenskapsteori mellan 12.15 - 13.25... ska bli intressant, har ingen som helst aning om vad det är för något. xD

Nu ska jag förresten passa på att visa dom fina sakerna jag fick/köpte igår..


Rosa anteckningsbok, rosa pennfodral (köpt på akademibokhandeln) och
kalendern fick jag av farmor.


Också min älskade bok.. Genom dina ögon.
Bättre än Twilight, hur det nu är möjligt.
(Finns i butik från och med imorgon tror jag)


Nu ska jag börja fixa på en överraskning åt Ida, och dricka mer thé.
Ha det bra!





Kommentarer
Postat av: Therese

SV Haha ja ofc måste ju göras! :O

Where are we going at? xD

2009-08-21 @ 18:49:22
URL: http://classicthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0