nål och tråd

Sitter fortfarande i pyjamas, den lär nog aldrig åka av idag heller. Är en pyjamasdag idag helt enkelt!
Mitt rum är en enda röra nu, för övrigt, håller på att sy in en massa byxor och sy upp vissa med mer. Fast just nu har jag tagit en paus för att snacka lite med Ida om Londonresan, den kommer att bli såååå bra!

Ja, jag har inte något speciellt att säga just nu. Förutom att jag längtar så otroligt till i helgen, till den 25e och till nyår!
Hösten kommer att bli great! =D

Imorgon blir det skola och sedan body pump, får se till att lägga på myyycket vikt för min träningsverk är helt borta nu.

Har inte så mycket mer att säga nu, så ha det bra.
Pussar! <3


Snyggaste pyjamasen har jag i alla fall!
XXXL-tröja från apoteket, me like! <3

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är rätt! pyjamas dagar äger! you sexy thing! z3

2009-08-30 @ 17:33:18
URL: http://lassusbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0