höstshopping

Det bästa med hösten måste nog ändå vara att man får köpa nya, mysiga kläder. Dock har jag egentligen inte alls råd med någon höstshopping i år, då jag måste spara pengar till våran underbara (!!!!) Londonresa i december, men önska kan man ju alltid. (A)
Tidigare idag beställde jag och mamma hem en ny höstjacka till mig + sett med mössa och vantar, det var rea på jackan så den gick endast på 249 kr och mössarna&vantarna gick på 149.. Nu får vi bara hoppas att dom passar bra!


Fast nog är jag sugen på att uppgradera min garderob betydligt mer, så om någon är sugen på att köpa mig lite nya kläder så är det fritt fram. (A)


 

Här är lite av sakerna på min önskelista, allt från H&M.

(Mamma, jag vet att du läser det här!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0