body pump

Idag (eller rättare sagt igår kväll) bestämde jag mig för att inte vara sjuk längre, så jag bokade ett body pump pass som jag stack på imorse. Det gick faktiskt väldigt bra, mycket bättre än förväntat och sen körde jag lite kondition på gymmet också.
Hej träningsverk i morgon skulle jag tro, hehe. =P
Tror det var ett smart val faktiskt, för jag känner mig inte lika hänging nu efteråt, skumt.

Aja, ska ta och läsa lite ur antingen Genom dina ögon eller psykologiboken, hmm.
Äh, det blir Genom dina ögon.




Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman, saknar dig till tusen! Mitt träning är min promenad fram och tillbaka till bussen. :P

2009-08-25 @ 19:16:22
URL: http://lassusbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0