Åh, vad jag är trött!

Hemma från Stockholm, eller det var jag ju i måndags. Har haft det hur roligt som helst!
Ikväll ska jag och Ida boka en resa till London, längtar otroligt mycket. En vecka i London, över nyår, med världens bästa vän. Kan det bli bättre? <3

Idag var förövrigt första dagen i skolan, känns som att det kan bli ett bra år. Är lite pepp på att gör sista året färdigt nu och komma ut i världen..
Efter skolan (som varade en kvart) åkte vi ner på stan, köpte en rosa penna med tillhörande rosa stift, ett rosa pennfodral, en rosa anteckningsbok och ett sudd. Haha, har fått ett liten (läs stor) crush för rosa. (A)

Sen ikväll kom farmor förbi med en rosa almenacka (hehe) och boken Genom dina ögon som är skriven av författaren som skrivit Twilight-serien.
Egentligen släpps den inte förrän på fredag, men dom hade fått in ett läsexemplar av den idag. Helt perfekt!

Tänkte ladda upp lite bilder från Stockholm, om du nu fungerar vill säga...


 

Världens finaste Ida! <3




Kvällsnöje! <3




Här har vi alla hästar i stallet! <3




Älskade Stockholm! <3




Vi är bäst på tårta! <3




Nej, jag kan inte vara seriös. =P




Otroligt vackert! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0