090831

Så är det sista dagen i augusti nu då...
Idag är det nog inte riktigt min dag tror jag. Imorse stod jag i 40 minuter för att lista ut vad jag skulle ha på mig, när jag äntligen hittat något bra att ta på mig så gick jag och skyndade mig att äta frukost. Sedan bestämde jag mig för att ändå sminka mig lite, sådär 5 minuter innan bussen går, vad gör jag inte då om att tappa ut burken med puder på min vita tröja.. yeeey.
Det var bara att slita åt sig närmsta tröja och springa till bussen, i högklackat. Jag hann i alla fall, tur det. Dock är jag inte alls speciellt vacker, så jag går med jackan inomhus. Snyggt värre, och som pricken på i:et känner jag mig svullen som en flodhäst och mitt hår är så skitigt att det snart kan stå av sig själv.. Hm, tur att jag ska på träning efter skolan.^^

Snyggdag idag.. not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0