trött

Klockan är bara 8, men jag dör snart. Mina ögon går inte att hålla uppe längre så det är nog dags att börja dra sig mot sängen skulle jag tro. Det lockar otroligt mycket. Egentligen spelar det ju inte så stor roll om jag försöker plugga nu eller inte, det lär ju inte fastna ändå. Träna orkar jag inte heller just nu. Kanske lika bra att vila kroppen tills imorgon då det är konditionstest.... träningsverk har jag ju ändå så.

Föresten så damp det ner några papper i brevlådan idag som jag är glad över. Fast man ska inte ta ut något i förväg, men drömma kan man ju alltid göra! =)
Berättar mer imorgon, nu är det sleep-time. 
Pussar&kramar.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: haha ja absolut! så irriterande xD

2008-09-09 @ 20:44:18
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0