Tisdag

God morgon! 
Nu sitter jag på skolan och försöker skriva klar min svenska redovisning som jag ska göra idag. Vi får ju se hur det går, står ingeting någonstans om Faidra.. menmen, den som lever får se.

Jag är riktigt trött och känner inte för att göra någonting.. Klev upp 5 över 7 imorse och går hemifrån kvart över. Näe, känns som en seg dag idag. Vet inte ens om jag orkar pallra mig ner till matan, kallt och hurveligt som det är. Åååh,.
Slutar 14.40 idag dock, men jag jobbar efter skolan så är inte hemma förrän kvart i 6 ändå. Men imorgon är jag ledigt, ljuvliga tider! får sova till nästan 14 om jag vill i alla fall, för jag måste in till jobbet och va där kring tre. Men det ska nog gå bra. ;)

Nu ska jag fortsätta med svenskan, skicka iväg några mejl angående mitt och Thereses projekt (classicthess.blogg.se) och maybe hinna med lite annat plugg.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0