tisdag

Hej!
Idag är det en ny dag och jag är mycket piggare nu än vad jag var igår kväll. 
Sitter på skolan, har haft lektion i franska nu på morgonen och jag och Jenny har precis gjort klar inlämnings-uppgiften om ateism/religioner som ska in idag. Snart är det lunch skulle jag tro och efter det svenska och efter det franska igen. 
Slutar 14.40 och då blir det att springa ner till jobbet på direkten, slutar jobbet 17 någon gång. =) 
Senare ikväll tänkte jag skriva in alla mina anteckningar på datorn, plugga tyska & franska glosor + börja planeringen av nästa thffc-träff. Tänkte försöka hinna med ett pilatespass också, orkade inte simma imorse, var för trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0