söndag

God morgon!
Igår orkade jag inte skriva något, mådde inte så bra. Mår väl fortfarande inte helt prima, men det funkar.
Hur som helst, natten mot lördag så vaknade jag av att Christoffer låg och grät i sömnen, så jag klev upp, satt mig på hans säng och började stryka honom på ryggen. Då började han hosta tills han spydde, så det var bara att lyfta in honom på toan. Dra bort lakanet från sängen & ge honom lite vatten. Stackarn! Sen var det bara att väcka mormor. Efter det där ville han såklart inte sova, så istället fick jag hämta kudde + täcke och lägga honom framför tv:n, han skulle se Pippi Långstrump. Så där satt vi ett tag tills mormor kom och bytte av mig så att jag fick sova. 
När jag sedan vaknade upp mådde inte jag heller så speciellt bra. Så jag åkte hem och la mig i sängen. Där ligger jag nu fortfarande kvar och tittar på Grey's Anatomy. Hur bra som helst. Det har som blivit min "sjuk-serie", ända gången jag riktigt har tid att sätta igång Greys's DVDerna är ju när jag är sjuk, haha. ;P



Den bästa serie som gjorts!


Kommentarer
Postat av: Nalita

Japp jag är 91.a :) Hur gammal är du?





Ja jag förstår det, man hittar ofta vänner där. När jag & mina kompisar köade till Pink i globen då träffar man oxå nya människor. Det är kul att träffa nya :)

2008-09-14 @ 22:04:43
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Nalita

Sv: Jaha okej =) Jag bor i Oxelösund/Nyköping sjdå?

2008-09-15 @ 18:43:39
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0