Söndag

Hej! 
Nu har jag tid att blogga igen. 
Igår låg jag som sagt kvar i sängen till 2, halv 3 då jag insåg att det nog var dax att göra sig klar om jag skulle va hos Li klockan 4. Så det var bara att kliva upp och duscha. Stack till henne där runt 4 då och sen drog vi till Nadja som fyllde år.
Där blev det tacos + kareoke + spökhistorier och såklart en massa skratt. Jätte roligt hade vi då iaf.
Vi var väl hemma vid 12 nån gång, inte så jätte sent. Sen satt jag och Li och snackade fram till 1 - 2 nån gång innan vi somnade. Vaknade halv 11 imorse. Kom precis hem.

Ikväll ska jag ta andra sprutan av vad-det-nu-heter, kommer aldrig på namnet. Och sen ska jag bara slappa.
Nu ska jag i alla fall gå och duscha och sedan slappa i sängen. Ciao!


Enda bilden jag hittade från igår. 


Kommentarer
Postat av: Desireé

Är det åsa i röd känning? :O :S?

2008-09-22 @ 18:51:12
URL: http://www.desireestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0