snart klar.

Jag har äntligen blivit färdig med mina ansöknings-formulär för det tyska High School-året. Min tyskalärare har lovat att läsa igenom det och se så att det inte har blivit SÅ stora fel i alla fall, sen äre bara att renskriva dom.
För övrigt måste jag prova ringa till EF-tjejen igen för att hon svarade inte förra gången, så får prova det ikväll istället.

Svenskan har för övrigt precis slutat och sen ska jag ha franska (igen), min hjärna känner sig helt död. För en gång skull ser jag verkligen helt död också, alla har påpekat det. 
Jag ska ju självklart jobba idag med (kommer bli långa timmar), men när jag kommer hem så ska jag slänga mig i sängen och bara sova. Ett tag i alla fall, måste plugga historia. Sen ska jag ta mig en joggingtur, om nu vi har vatten.
Vi har nämligen fått en vattenläcka någonstans, så kommunen är där och gräver just nu. Dom måste ta bort både bron och vårt äppelträd, och det som är så fint! Ja, äppelträdet då. Hur som helst så kanske dom måste stänga av vattnet och då kan jag inte duscha.
Får typ invardera hos farmor och farfar eller morfar för att kunna duscha. Tur att vi har idrott i morgon bitti i fall det skulle krisa ändå. Fast då kan jag inte träna ikväll.

Känner mig sur på allt och alla just nu, måste bero på att jag är så trött. Gah, nej. Jag måste nog ta och ge mig innan jag börjar slå på nått. Känner mig irriterad på vad jag än tänker på! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack detsamma Malin.

Du om någon tycks behöva en liten uppmuntran idag, inget ont som inte har något gott med sig heter det ju...

Vattenläckan kan så kommit olägligt men det var nog meningen att du ska ta igen dig o vila så du blir mer motiverad o piggare tills i morgon.

Ha det ! !

2008-09-16 @ 14:25:15
URL: http://waphsmycken.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack, ha en bra dag du också :)

2008-09-16 @ 16:49:26
URL: http://effet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser alltid död ut..

2008-09-16 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0