Onsdag

God morgon! 
Fortfarande är jag inte på så väldans bra humör, tror jag har sovit alldels för lite i veckan. Men nu äre ju så att det är onsdag och det betyder att det snart är fredag, bara i morgon kvar. Så snart får jag sova!

Sa inte så mycket om intervjun igår, men det kändes som att det gick bra i alla fall. Fick snacka lite engelska, säga vad jag skulle göra i vissa situationer och presentera mig själv lite, så som varför jag vill åka precis till Tyskland. Fick och skriva en uppsats på tyska om mig själv, tyckte det gick rätt så bra det med. Sen ska det ringa en person från EF och fråga mig några frågor på tyska och om ungefär två veckor får jag reda på om jag är antagen eller inte. Så jag har två veckor på mig att bestämma mig för hur jag vill göra om jag skulle komma in. 

Nu ska jag ha naturkunskap och det är blä! Läraren kan inte ett jäkla piss alls och i boken står det knappt nått heller.. 

Idrott, engelska, historia, jobbet, plugga lite, sova.. Så ser min dag ut i stora drag idag!
Pussåkram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0