onsdag

Halva skolveckan har snart gått. Den här veckan kommer gå mycket snabbare än förra veckan så snart är det helg och jag kan sova igen! Härligt!
Om vi nu lever vill säga, dom som inte har läst expressens artikel om att jorden ska gå under idag borde inte göra det heller. Man får ju fasiken panik av att läsa sånt, eller jag i alla fall. Näe, fy! Inte för att jag egentligen tror på det, men man vet ju aldrig.

Slutsnackat om det. Nu ska vi ha naturkunskap, blä. Inte så bra lärare, fattar absolut ingenting, det är bara tur att jag har gjort det förut annars skulle jag verkligen inte fatta nått.
Sedan väntar konditionstest, engelska & historia. Efter det jobbet.
När jag kommer hem måste jag verkligen plugga glosor, dom ville inte riktigt fastna igår. Sen ska jag försöka att skriva färdigt kapitlet på min fics som mina läsare har fått vänta alldeles för länge på, jag skäms nästan. Men tiden har inte funnits där, får ta och skärpa mig lite!

Förresten så har jag ju fixat lite med min design, det vart faktiskt lite bättre nu än förr, men jag är ändå inte riktigt nöjd. Men det får duga för tillfället. =)



Sötpojkarna!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack! =)



ska jorden gå under?? nu blev jag nervös :(

2008-09-10 @ 09:12:40
URL: http://jennief.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha ja du ibland kan man verklgien ifrågasätta hur smarta forskare är egentligen ;)

2008-09-10 @ 09:28:21
URL: http://jennief.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för kommentaren! ja, vi får hålla tummarna helt enkelt ;) ha en bra dag du med!

2008-09-10 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0