Måndag

Tjolahopp!
Blir bara ett snabbt litet inlägg idag. Det var jätte kul i lördags, slutade med att jag sov i stan. Eller sov och sov, dom stackars två timmarnas sömn var inte så mycket att hurra för. Så jag sov mest hela söndan istället.
Idag har det varit proppat med skola, jobb och när jag kom hem är man så trött att man inte orkar nått. Tog mig iaf nyss en joggingtur på nån kilometer. Det är verkligen as härligt att springa nu på hösten, så länge det inte är snö.
Simmade föresten innan skolan imorse, härligt det med. Förmodar att det blir likadant i morgon, får se.
Annars så har det inte hänt så mycket.
Kommer med en bättre uppdatering imorgon istället.
Ha det bra och god natt!



egoist - javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0