måndag

Ännu en ny måndag, men det känns ändå helt okej måste jag säga!
Även om huvudet värker, magen svider och jag är allmänt trött. Skulle helst ha legat hemma i sängen idag med, men vi har både religion & estitiskt val i dag och det har vi bara på måndagar. Dessutom har vi grupparbete i samhällskunskap som jag måste va med på. Så det var bara att dra sig upp ur sängen utan att klaga. Men men, sånt är livet.
Jag har i alla fall haft tyska, matte & lunch. Just nu har vi samhällskunskap och vi håller på med ett grupparbete om konflikter. Vi har konfliktområdet Kosovo, Tjejtenien och Georgien. Samhällskunskap är drygt!
Fast det är ju tur att både religion och estetiskt val är kul, annars hade den här dagen varit allt för dryg. Räknat man bort samhällen så har jag ju bara roliga lektioner idag. 
Efter skolan är det ju såklart jobbet. Fast det är helt okej det med! 

Min moster fyller föresten år idag, HURRA HURRA HURRA! =)

Näe, nu måste jag fortsätta med arbetet! 



Har ju gjort roligare arbeten i livet...


Kommentarer
Postat av: Nalita

Förra året så skulle jag göra ett arbete om Forna Jugoslavien om kriget, och det arbetet tog 4 månader att göra & hade 3 prov om det. Så jag vill aldrig mer jobba med Jugoslavien :P

2008-09-15 @ 18:42:11
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Nalita

sv: haha typ jag fick ju bara vg på det arbetet och jag trodde jag skulle få mvg :P

2008-09-16 @ 10:19:21
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Nalita

Sv:Ja det är så störade när man får vg+ liksom varför pluset?! :| lika bra att sätta mvg tycker då jag :)



Som för i år sen fick jag IG+ hur kan man då få plus ig som ig :P

2008-09-16 @ 17:48:29
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0