Måndag

Så var det måndag igen.
Fast inte vilken måndag som helst, nämligen 1:a September.  Hurra, hurra, hurra, hurra! ; ) 
Imorse då klockan ringde tänkte jag nästan slå sönder den, har inte varit så trött på länge och inte släppte det på hela dan heller. Men en dag mellan 8.30 - 16.00 blir man väl inte speciellt pigg av precis. Sen jobbade jag ju nån timme efteråt också. Det är kursstart på universitetet så ALLA ska ju ha sina kursböcker nu, så ni kan ju tänka er hur det ser ut i en bokhandel som ligger på universitetet.^^
För övrigt så kunde jag inte ens alfabetet på tyskan imorse, vilket bevisar hur IQ-befriad jag blir när jag är trött..ja, är väl inte smart i vanliga fall heller, men då försvinner verkligen ALLT!
I morgon är det skola 8.30 - 14.40... Jag bytte ut min sovmorgon till 12.10 mot privatlektion i Franska direkt på morgonen, alltså 8.30 - 9.40.. Hoppas att det är värt det, behöver verkligen läsa in Franska 1 om jag ska klara av Franska 2 också!
Vi får väl se! =) 
Blir att jobba efter skolan i morgon med. Jag känner riktigt hur pengarna rullar in, kul att jag inte är så jätte beroende av mamma och pappa längre och att jag kan göra så mycket mer. Ida kan ju förvänta sig lika täta besök i framtiden som sista halvåret (en gång i månaden ungefär).. 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, mitt liv är inte så innehållsrikt då jag mest lägger energi på skolan och jobb. Ska skärpa mig med bloggandet då jag väl kommit in i skolrutinerna och så igen!
Puss.





Grattis, grattis!
Världens sötaste tvillingar fyller 19 bast idag, hurra hurra! =)


Kommentarer
Postat av: hanna

måndagarna e ångest haha

2008-09-01 @ 22:37:43
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0