fullt huvud

Sådär ja, nu är dagens plugg-kvot fylld! Känns som att jag inte får in mer information nu, dessutom ska jag och Maria plugga i morgon efter skolan och träningen. =) 
Och Desireé, jag hoppas att det jag sa till dig blir rätt. Annars får du skylla ditt dåliga betyg på din kära vän som är alldeles för dålig! (AA) haha.

Ja ja, tror inte jag uppdaterar så mycket mer idag. Har trots allt fått ut en hel del inlägg.
Och just det! Under sommaren sjönk ju mitt läsarantal rätt så markant till typ 3-4 läsare om dagen, men nu är jag på väg upp igen och det är ännu fler läsare än förut. 56 unika läsare hittills idag. ;)

God Natt!

Egopic.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jobbar du med för ngt?=) Visst är det skönt att ha ett extra jobb vid sidan av skolan? Visserligen går jag inte i skolan längre men ändå=P

2008-09-17 @ 22:21:29
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/
Postat av: Desireé

Haha jadå, det blir nog ba fint det du sa ! :P Haha annars....! xD Pusspådu

2008-09-18 @ 07:42:15
URL: http://www.desireestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0