Fredag

Äntligen är det fredag, äntligen!
Jag har väntat som en tok hela veckan och det har gått så seeegt, känns som att det har hunnit gå en månad på bara en vecka. Det ska bli så otroligt skönt att få sova ut i morgon. Härligt, härligt. Eller jag, där vid ett ska jag in till stan, så jag måste väl upp senast 12, men förhoppningsvis så sover jag inte SÅ länge, men just nu vet man ju aldrig! 
Nu sitter jag hur som helst och väntar på att Jenny och Maria ska sluta (vi har ju inte samma lektioner alla dagar), själv börjar jag inte förrän 12.10 men bor man i Vännäsby går det inga bussar som passar in till mitt schema. Så jag får vackert sitta här 2 timmar i förväg och bara dryga. Men men, sånt är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0