fredag

Så var det äntligen fredag! =)
Äntligen, äntligen, äntligen säger jag bara! Fast ändå har veckan bara sprungit iväg. Men jag är trött för det. 
Stängde av väckarklockan i sömnen i morse så mamma kom in och frågade varför jag inte klev upp. Haha, inte så bra.
Började ju inte förrän 12.10 idag, ändå måste jag åka 09.00 till skolan, inte det roligaste. Fast idag så lunchade jag med mamma och farmor, så det var rätt trevligt. Sen sprang jag förbi farmors (och mitt såklart) jobb och köpte två tyska romaner, nu ska här läsas. Måste ju förbereda mig ifall det blir så att jag åker iväg ett år till Tyskland. =) 
Hann inte blogga imorse och självklart funkade ju inte internet så bra på skolan idag, så hann inte klämma in nått inlägg då heller. Nu kommer det i alla fall ett. Fast jag vet inte hur många mer jag hinner lägga upp ikväll. 
Jag ska ta hand om Christoffer och i morgon så ska vi kanske åka på bio, beror väl lite på all den treårs-trots han brukar ha lite nu och då. ;)
Haha, sötungen. Tänk att han har blivit så stor att man kan gå på bio med honom? Känns som att det var igår han var nyfödd. Snacka om att tiden går fort!


"Lillebror" är inte längre så liten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0