Första intervjun..

Jag tänkte att jag skulle börja med att lägga ut intervjuer med band och sånt som jag har tänkt göra jätte länge... Börjar med en intervju från BRAVO nr.8 2008 med Bill och Tom Kaulitz. 



Hemligheten bakom tvillingarna


Dom ser helt olika ut - men på insidan har dom ett osynligt band mellan sig.

Om Bill och Tom var utan hår och hade likadana kläder, skulle man inte kunna skilja dom åt. Dom är nämligen enäggstvillingar. Men deras stilar är så olika att man vid första anblicken inte kan tro att dom ens är bröder. Trots olikheterna förbinds Bill och Tom (båda 18 ) väldigt mycket på insidan. "Vi hänger tillsammans och har gjort det sen vi hade blöjor." erkänner Tom. Jag tycker att det är coolt att ha en tvillingbror! Det är häftigt när man känner varandra så bra." Fast Tom karaktiserar sig själv som den vilda och Bill som den lugna, så får dom likanada idéer flera gånger. " När vi på morgonen berättar om våra drömmar, så har vi ofta drömmt samma saker.! skrattar Bill. "Vi blir glada över samma saker och ledsna över samma saker. När någon av oss är på dåligt humör är den andra det också." Men det är mer också: Bill och Tom har ett oförklarligt band mellan sig. "Som barn var jag ensam med min pappa och plötsligt visste jag: Nu, precis i detta ögonblick mår inte Bill bra, det är något som händer." berättar Tom. " Jag övertalade min pappa att ringa hem, och jag hade rätt. Bill var påväg till sjukhuset, eftersom att han är extremt allergisk mot myggbett och hade blivit stungen. Vi åkte då hem så fort vi kunde." och Bill erkänner: "Ofta säger Tom precis det jag hade tänkt säga. När jag tittar på honom kan jag se vad han tänker och veta exakt vad han tänker säga. Snart behöver vi inte prata längre." Ett liv utan varandra kan ingen av dom föreställa sig. I sången "In die Nacht" sjunger Bill om att de alltid ska vara tillsammans. "Tanken av att en av oss blir ensam är obetänkbar. Jag tänker mig ofta in i den här situationen: Vi står tillsammans på en avgrund och någon säger; en av er måste hoppa och aldrig mer komma tillbaka. Vi skulle då, i varje situation, hoppa tillsammans. Hundra procentigt....





Översatt till svenska av mig.

Kommentarer
Postat av: jonna

det var nog den gulligaste intervjun jag någonsin läst om dom! =)

2008-09-17 @ 19:59:08
URL: http://jonnajoy.blogg.se/
Postat av: jonna

det var nog den gulligaste intervjun jag någonsin läst om dom! =)

2008-09-17 @ 19:59:21
URL: http://jonnajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0