dålig uppdatering

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen.. Hade tänkt lägga ut dagens intervju och det där på håltimmen som vi har efter lunch. Men... när vi var påväg tillbaka från lunchen där vid 12.05 så hann jag bara halvvägs innan telefonen ringde, det var tandläkaren som frågade om jag kunde komma och dra ut min tand 12.30.. Så det var bara att vända på klacken och gå ner tillbaka till sjukhuset för att lokalisera sig till folktandvården.
Men nu är ju i alla fall min tand ute, min sista mjölktand som har vägrat lossna sen 3 år tillbaka.. Så nu när jag inte har mjölktänderna kvar, är jag äntligen "vuxen" nu då? ;) haha
En fin glugg fick jag och jag verkligen hatar den, ser ut som ett troll! Och ont har jag där bedövningen har suttit (vilket är halva ansiktet typ, för det spred sig som tusan)..

Ska nog ta och sova nu, är jätte trött. God natt! 

Väldigt sexig glugg va? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2008-09-19 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0