beslutångest

Idag fick jag ett samtal som kan förändra mitt liv. Beroende på vilket val jag tar. 
Jag var på väg hem från jobbet då mobilen ringer, jag plockar upp den och ser att det är ett 08-nummer. Åh, det är säkert Ida eller någon från EF. Så jag svarar. Och då hör jag;
"Hej Malin! Jag heter *** och är rektor på Kungstensgymnasiet. Du har ju sökt en plats hos oss, är det fortfarande aktuellt? För vi en plats ledigt åt dig!" 
Jag kände mig som en fisk, hjärtat hoppade upp i halsgropen och jag fick nästan panik där jag satt i bilen. Jag fick reservplatsen som jag bara kunnat drömma om och jag måste ringa tillbaka i morgon förmiddag för att säga om jag tar platsen eller inte. 
Fy vilket beslut, vill ju verkligen flytta till Stockholm och gå skola mitt i centrum. Men med den här korta varseln är det inte ens möjligt! Blää.. om livet ändå vore enkelt!

Kommentarer
Postat av: Desiree

Men Guuuuu vad kul!! :D Men varfrör vill du just flytta dit, äre nått särsklit eller? Men jag skulle sakna dig ännu mer då (om det går att göra det) <3 Jaja men lycka till iaf! Stöttar dig i vilket beslut dun än tar <3

2008-09-16 @ 07:08:39
URL: http://www.desireestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0