Torsdag

Hej! =) 
Blev ingen blogg igår, orkade inte. Inte heller har jag hunnit idag.
Började morgonen med sovmorgon och då åkte jag in till IKSU för att gymma lite, det var as härligt måste jag säga. Länge sen sist.
Sen samhällskunskap, svenska (eget arbete). Nyss hade jag tyska prov, på 8 (!!) sidor. Men det gick bara fin fint, allting hade vi typ gjort, exakt likadant, så det var bara något ord som jag inte kunde. Men men, det blir säkert bra. Blev klar på en halvtimme. Hoppas bara att det faktiskt gick bra och inte bara kändes som att gjorde det. (A)
Nu sitter jag här och väntar på pappa, vi ska till Vero Moda och köpa en par jeans till mig och ett par skor. Ska förbi Kicks och köpa en ny mascara också tror jag. =) 

Jaja, vi får höras ikväll.Pussåkram. <3 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du skämtar? Vadå redan? :O

haha, dom har ju inte varit med mke alls :S

Jag tycker att dom borde skriva om dom lite då och då, istället för att ta allt på en gång, men att säga att dom har varit med för mke är att överdriva! faktistk :S

2008-10-16 @ 21:34:33
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0