torsdag

Hej!
Torsdag idag då, måste erkänna att veckan har gått snabbare än vad jag trodde att den skulle göra.. fredag imorgon.
Egentligen hade jag tänkt åka hem nu, har haft världens mensverk hela morgonen och lyckades såklart glömma tabletterna hemma *smart*. Men nu håller det på att bli bättre så jag överväger att stanna hela dagen istället.
Var nyss och köpte mig en macka på iksu, det regnar alldeles för mycket och är för kallt för att jag ska orka ta mig hela vägen till matan och tillbaka, har tillräckligt ont utan den kylan.

Igår hann jag inte blogga nått mer, direkt då jag kom hem åkte vi till kusin som fyllde 4 och där var typ hela Västerbotten (citat från kvällen). Gick knappt att röra sig inne i deras hus som jag annars tycker är rätt så stort, haha. ;)
Jaja, kom hem vid halv 9 kanske och sen var det ju Grey's på tv och efter det somnade jag som en stock. 

Nu har jag håltimme fram till 13.30, slutar förövrigt 16.00 och då ska jag åka buss hem för första gången på typ evigheter. Haha. xD 

Jaja, nu har jag i alla fall bestämt mig.
Jag åker till Tyskland! 


Känner mig pepp på det och känns också som att jag inte vill missa den stora möjligheten att göra någonting annorlunda ett tag. Så augusti 2009 beger jag mig till München på förberedelseläger och två veckor senare till min nya "familj". Kommer hem i juli 2010.
Vart jag kommer bo under mitt år vet jag inte än, men det kommer väl så småning om. Min värdfamilj måste ju välja mig först och så... Det kommer säkert bli jätte bra och jag känner mig jätte glad över att jag äntligen kan få leva i min dröm! =)




Kommentarer
Postat av: Rosie

Åh, vad roligt att du bestämt dig för att åka Malin! Vi har hållt tummarna för det beslutet här i Karlstad. Kul kul! Det är en jättehäftig möjlighet att växa i dig själv och lära dig massor!

Kramar från oss Karlstadbor //Rosie, Magnus och Jonathan

2008-10-09 @ 21:56:17
URL: http://www.lillskrutten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0