Söndag

God morgon!
Hur är läget? Med mig är det väl helt okej, trött bara. 
Jag har verkligen blivit dålig på att blogga sista tiden, får skärpa mig! Men jag verkar inte ha något vettigt att blogga om, så det blir aldrig av. "/
Men men, ska se om jag kan försöka klämma ur mig några vettiga inlägg idag. =)
Just nu sitter jag och skriver min svenska redovisning som jag ska ha på tisdag, är verkligen inte pepp. Sen måste jag titta lite på matten som vi har prov på i morgon och slutligen måste jag plugga historia.
Där emellan ska jag hinna sy en klänning/topp till i morgon och hinna åka till mormor med mamma för att hjälpa till att fixa lite inför i morgon. (Mormor fyller nämligen 70 år imorgon, grattis, grattis!)
Så i morgon åker jag bara in till skolan på morgonen för att skriva matteprov och sen åker jag snabbt tillbaka och till mormor för att hjälpa till där. Tanken var ju egentligen att jag skulle vara ledig hela dagen. 

Och gissa vem som kommer på torsdag? Jo, käraste Ida! =)
Nån fler än jag som längtar? Det kommer bli jätte bra. Sno henne från Dennis en hel vecka. Haha, stackars Dennis. ;P

Nu måste jag fortsätta med mitt plugg, pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0